Strony

Członkowie

***Przywódcy***

 
Imię: Pyrrus 
Płeć:
Wiek: 3 lata 
Rasa: Pegaz 
Hierarchia: Przywódca  
Cechy charakteru: Bardzo młody, lecz niezwykle godny powierzonego mu stanowiska. Jest opanowany, nie daje byle frustracji wyprowadzić go z równowagi. Poważny, przez co część może go nawet uznać za swego rodzaju nudziarza, jednak nic bardziej mylnego. Pyrrus w kontaktach z członkami stada wyraźnie zaznacza swoją pozycję Przywódcy, nie wdając się raczej w bliższe, luźne relacje, zawsze trzymając fason i zdając sobie sprawę z powagi sytuacji. Nie pamięta, kiedy ostatnio się uśmiechał. Z reguły nie zajmuje się błahostkami, zawsze jest gotowy poświęcić się dla dobra stada. Odznacza się niebywałą brawurą, nigdy nie przegrał żadnego rzuconego mu pojedynku. Wychowany na dżentelmena, nienaganne maniery.
Rodzina: Ród arystokratyczny z Torgos
Partner: Marzy o znalezieniu idealnej dla niego partnerki, która zrozumie w pełni jego charakter i zaszczyci go przyjęciem tytułu Przywódczyni.
Historia: Pyrrus pochodzi z arystokratycznej rodziny ze stada z dalekiego zakątka Telrain'u. Ogier całe swoje życie przygotowywał się do pełnienia roli władcy, jednak nie było mu to dane, ponieważ jego rodzony brat nie był sobie w stanie poradzić z życiem w cieniu Pyrrusa i postanowił przejąć władzę. Pyrrus wiedział, co to oznacza - mógł albo zabić brata, albo uznać swoją porażkę i odejść, więc tak też zrobił, wiedząc że nie byłby w stanie skrzywdzić rodzeństwa. Przez rok błąkał się niczym wygnaniec po całym Telrainie, aż w końcu natrafił na nasze stado. Przyglądał się mu od jego pierwszych chwil, jednak nigdy nie wstąpił do niego z obawy przed wojną domową. Wiedział, że doskonale nadawał się na przywódcę i był pewien, że jego niekoniecznie zamierzone zachowanie mogłoby poskutkować powstaniem przeciwko ówczesnej władzy, dlatego pozostał w cieniu aż do teraz.
Nadzwyczajne umiejętności: 
- Tarcza - jest w stanie zablokować wszystkie nadzwyczajne umiejętności dowolnego konia
- Telepatia - jest w stanie wpłynąć na dowolne bodźce każdego konia (np. zadać ból, unieruchomić dowolny mięsień, zaszczepić w umyśle konia obrazy, których nigdy nie widział - mówiąc krótko może w dowolny sposób wpływać na działaność mózgu)
- Charyzma - żadko zdarza mu się, aby ktoś się sprzeciwiał, jest bardzo przekonujący i z łatwością przyspasabia sobie sojuszników.
Właściciel: Covett




***Członkowie***

Imię: Luhan
Płeć: ♂ 
Wiek: 2 lat
Rasa: Hybryda konia z hipokampem
Hierarchia: Szaman
Cechy charakteru: Luhan jest bardzo nieśmiały i trudno mu jest nawiązywać nowe przyjaźnie. Boi się wyrażać własne zdanie z obawy przed wyśmianiem przez innych. Zwykle wielokrotnie myśli przed powiedzeniem lub zrobieniem czegoś, aby nikogo nie urazić ani nie onieśmielić swoimi poczynaniami. Zdecydowanie bardziej woli słuchać innych niż samemu opowiadać - zwykle z wielkim zainteresowaniem przysłuchuje się wszystkim historiom. Jednym z ulubionych zajęć Luhana jest czytanie książek, któremu poświęca znaczną część wolnego czasu. Zwykle od przebywania w tłumnych miejscach woli pozostać w ciszy i w spokoju, oddając się swojemu ukochanemu hobby. Pomimo jego introwertycznej i samotniczej natury, po nawiązaniu bliższej więzi z osobą, staje się wobec niej bardzo lojalny i troskliwy, a nawet do pewnego stopnia nadopiekuńczy. 
Rodzina: Jego matką jest hipokampka D'eoh, ojcem zaś jest nieznany z imienia ogier.
Partner: Nie przeszkadzałby mu partner, o ile ten zaakceptowałby brak możliwości posiadania biologicznego potomstwa.
Historia: Był wynikiem romansu samotnego ogiera z klaczą hipokampa. Po urodzeniu, młody Luhan pozostał w stadzie matki, gdzie pomimo odmiennego wyglądu został zaakceptowany. Jednak będąc krzyżówką dwóch gatunków, nie dorównywał rówieśnikom siłą i sprawnością fizyczną. Relacje utrudniał mu też defekt genetyczny, który budził u niego niechęć do rywalizacji i konfliktów. Przez innych uważany był więc za niedorajdę i popychadło. Ponadto, później okazał się być bezpłodny, co jeszcze bardziej obniżyło jego pozycję wśród innych koni.Po osiągnięciu dojrzałości, ogier został postawiony przed wyborem; ponieważ nie był on dzieckiem żadnego z wysokich rangą członków stada, musiał pokonać w walce przywódcę i przejąć jego stanowisko, albo zostać wygnanym. Luhan wolał nie narażać życia i pokojowo odstąpił od propozycji, wybierając banicję. Po długim błąkaniu się po świecie, w poszukiwaniu swojego miejsca, młody ogier poznał przywódcę stada Heaven Hooves, który pozwolił mu pozostać razem z nim. , 
Nadzwyczajne umiejętności: 
- Potrafi wstrzymać oddech na ponad 8 godzin, a także posiada umiejętność sprawnego poruszania się pod wodą. Nie dorównuje w tym jednak hipokampom
- Zna podstawy magii leczniczej
Pochwały/Upomnienia: 0/0
Właściciel: Angloarabia



Imię: Roxolanne.  Jej imię dzieli się na dwa zdrobnienia: Roxo i Lanne.
Płeć: ♀ 
Wiek: 5 lat
Rasa: Pegaz
Hierarchia: Chemik
Cechy charakteru: Roxolanne to klacz, z której życie zrobiło introwertyka. Kiedyś roześmiana, beztroska optymistka dziś stała się przeciwieństwem samej siebie. Jest niezwykle inteligentna i bystra. Byłaby doskonałym detektywem, gdyby nie to, że nie chce już dla świata robić nic ważnego. Sama o sobie mówi, że przeszła na emeryturę. Klacz w innych ceni to co najważniejsze - dobroć i odwagę. Nienawidzi kłamstwa, chociaż sama często kłamie. Na przykład o swojej przeszłości.. 
Rodzina: Mało kto wie, że Roxolanne ma swoje zasięgi w boskim towarzystwie. Dosłownie. Jest prawnuczką córki Sun - Fallen Ember i jej męża -Falla. Pierwszych przywódców Heaven Hooves, którzy pośmiertnie zasiedli w Dolinie Królów. Jest to jedyna rodzina, o której miejscu pobytu wie. Jej matka Bring The Horizon wraz z ojcem zaginęła dawno temu, a jedyny przyjaciel i towarzysz podróży - Rey zginął. Przynajmniej taka jest jej wersja wydarzeń. 
Partner: Czy dla tej wiecznej singielki znajdzie się kiedyś miejsce na ziemi, gdzie zazna spokoju u boku kogoś, kto ją pokocha?
Historia: Historia Roxolanne jest bardzo długa i zawiła. Opowiem więc ją w dużym skrócie. Gdy potomkini bogów była młoda, jej rodzice zaginęli zostawiając stado Heaven Hooves pod jej opieką. Urodzonej przywódczyni udało się wzmocnić siłę stada niemal dwukrotnie. Przygoda jej życia zaczęła się natomiast, gdy poznała Reamona. Ogiera nekromantę, którego chwyciła za ogon, gdy ten chciał skoczyć z klifu. Konie szybko stały się najlepszymi przyjaciółmi. Gdy okazało się, że Rey jest żywym tworem skumulowanych złych emocji Moona, siwa klacz uratowała mu życie buntując się przeciwko wszystkim bóstwom. Ten, z kolei, naznaczył Lanne jako swoją damę obiecując jej ochronę po kres swych dni. Kres jego dni nadszedł szybko. Został zamordowany przez Bogów, którzy widzieli w nim zbyt wielkie zagrożenie. Wtedy, po roku przygotowań, klacz znalazła nekromantę zdolnego do tego, by przywrócić życie jej przyjaciela, a raczej stworzyć go na nowo. Była to kopia Reya. Czysta, bez żadnych wspomnień, z nową, lepszą osobowością. Konie uciekając przed gniewem mieszkańców Doliny Królów uciekły wraz ze swoimi smokami na Drugi Ląd, który był wyjęty spod ich władzy. Świat, którym rządził neutralny brat Sun i Moon. Wszystko zapowiadało się wspaniale. Lanne odzyskała konia, bez którego nie wyobrażała sobie życia i razem z nim uciekła od wszystkich problemów i od stada, które samoistnie się rozpadło. Dla klaczy nie było to wtedy ważne. Wszystko czego chciała, było przy niej. Mówi się jednak, że ukradzione szczęście zawsze krótko trwa. Klacz uświadomiła sobie, że czuje do ogiera więcej, niż może sobie pozwolić. Gdy ten zaczął przechodzić na złą stronę, a zza oceanu dobiegały ją wieści o jej rodzicach, wróciła samotnie do Telrianu. Nie zamierza już stąd wyjeżdżać. Nie myśli nawet o tym, żeby ujawniać swoją prawdziwą tożsamość komukolwiek. Zachowała jednak imię. Wyprosiła też Bóstwa o łaskę. Gdy ktokolwiek pyta, dlaczego nosi imię potomkini Bogów, odpowiada, że to na cześć przywódczyni Heaven Hooves, która odeszła na Drugi Ląd. Ciekawskim na pytanie o swój życiorys odpowiada po prostu, że jest prostą sierotą. Nie każdy jest jednak skłonny jej uwierzyć, gdyż klacz posiada wrodzoną grację, która nie pasuje do opowiadanej przez nią historii. Posiada też wspaniały sposób poruszania się.  
Nadzwyczajne umiejętności:
- Wznosi na niebo księżyc. Robi to jednak w tajemnicy, gdyż każdy z koni w Telrianie wie, że umiejętność tą posiada tylko prawowita przywódczyni Heaven Hooves. 
- Potrafi wejść w umysł każdej istoty przez co słyszy jej myśli. Stosuje też mowę magiczną - umie narzucić słabym umysłom własną wolę. 
Pochwały/Upomnienia: 0/0
Właściciel: wercia1002


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz