Terytorium

 photo terenydlaRose_zps74d01f73.png

Mapa Telrian'u

 Za małe? Spróbuj <tutaj>
To właśnie mapa naszego świata Telrian'u. My żyjemy po lewej stronie pasma Gór Mglistych, w Nowym Edenie. Po prawej stronie zaś rozciągają się nieskończone Martwe Ziemie.

Cmentarz  
Oddajemy mu wielką cześć. Cały obiekt jest prastary, a napisy na nagrobkach są napisane w nieznanym nam języku. Czekamy na kogoś, kto będzie mógł odkryć tajemnicę tego nieznanego miejsca.

 http://fc07.deviantart.net/fs70/i/2010/291/8/1/cave_by_gumpshmee-d3114zb.jpg 
Grota Wii
Święte miejsce. Obrazy na ścianach świadczą o dawniej odbywających się tu kultach Wii. Nietypowa budowa tej groty nie pozwoliła nam jednak na bezpieczne zbadanie całego jej obszaru, który przez to nie jest do końca znany.

http://fc00.deviantart.net/fs70/f/2010/276/b/8/ocean__by_sugarock99-d2zzrhv.jpg
Ocean Nieba i Ziemi
Nietypową nazwę zawdzięcza swojemu wyglądowi; woda jest czysta i przejrzysta, a kiedy pogoda też dopisuje, ocean sprawia wrażenie łączenia się w spójną całość z Niebem. Jest to miejsce z którego czerpiemy wodę pitną.

http://fc07.deviantart.net/fs23/i/2008/017/8/4/forest_by_Hanjianhao.jpg 
Rumowisko
Nieprzebyte. Tajemnicze. W przeszłości składano tutaj ofiary ku czci boga wojny z prośbą o jego wstawiennictwo w obliczu tyranii. Obecnie miejsce to spowite jest nigdy nie opadającą mgłą i tajemnicą. Na tym obszarze panuje całkowita kwarantanna.

http://fc07.deviantart.net/fs36/f/2008/267/c/6/Forest_by_Andead.jpg
Las Kaskady
Dawniej okrzyknięty Lasem Duchów, z powodu dzikich dusz wilków łaknących zemsty. Przed wiekami nasi przodkowie wygnali z tych terenów całe watahy wilków w krwawej Walce O Pożywienie. Teraz las nie przynosi już korzyści w postaci jedzenia, ale za to jest niepowtarzalnie romantycznym miejscem.

http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2013/342/8/a/8af679294a2fdca52bdbf2abf52d2664-d6x7jr5.jpg 
Drzewo Życzeń 
Jego nazwa nie w pełni wyraża duszę tego miejsca. Przygnębione konie przychodzą tu, żeby się modlić, a najpiękniejsze modły czasami zostają wysłuchane, jednak strzeż się. Drzewo to posiada jednak ogromnie potężną magię, która za modły w złych intencjach - ma dość siły by zabić.


Samotne Drzewo
Idealne miejsce do pobycia w samotności. Ale! Miejsce jest czasem odwiedzane przez dziwne istoty, których nikt jeszcze nie widział....


http://fc09.deviantart.net/fs11/i/2006/222/4/c/Mountians_by_RxBandits.jpg
Góry Mgliste
(Range Mountains)
Dawniej oddzielały terytoria dwóch wrogich stad, ale kiedy jedno z nich przejęło władzę, Góry stały się miejscem owianym mroczną legendą, która głosi, że Przywódca stada wygnanego z tych terytoriów oszalał; zabił wszystkie konie, w tym siebie, klacze i źrebięta, tworząc Armię Nieumarłych Dusz. Obecnie to pasmo górskie oddziela Nowy Eden od Martwych Ziem.

http://th01.deviantart.net/fs71/PRE/i/2012/294/c/b/the_land_of_angol_elm_by_ferdinandladera-d5igzhs.jpg
Góry Szare
(Grey Mountains)
Najpotężniejsze i największe pasmo górskie w naszej krainie. Ciągnie się przez cały Telrain, oddzielając jego wschodnią i zachodnią połowę (w tym również Nowy Eden i Martwe Ziemie). Góry szare to pasmo które zaczyna się na północy, i łączy później z Range i Wzgórzami Arsii (Arsia Mounts). W dolinach niektórych gór leżą małe osady, najbardziej znaną z nich jest Camp Overhill.


Pustynia
Jedna z wielu w Telrianie, ale niewątpliwie jedyna na naszym terytorium. Panują tu bardzo wysokie temperatury, niebezpieczne zwłaszcza dla źrebiąt i starców. Mówi się czasem, że piasek jest tak miękki, że musi pochodzić z pradawnej, mitycznej Orleany.

http://th06.deviantart.net/fs71/PRE/i/2012/048/a/6/elf_city_commission_by_gamefan84-d4q09pe.jpg
Bassalt
Najczęściej odwiedzane przez nas miejsce w Telrainie. Jest to miłe i przyjazne miasteczko, w którym zaopatrujemy się głównie w zboża, ale także handlujemy innymi towarami. Sercem tego miejsca jest prastary dąb, który zapewnia mieszkańcom wodę i bezpieczeństwo.

http://fc06.deviantart.net/fs71/i/2011/010/a/8/the_ruins_by_pixelobsession-d36i30l.jpg
Ruiny
Miejsce przed laty nazywane Fortecą. Wieki temu opuszczone przez ludzi, tajemnicze. Nie każdy może się tam udać. Aby tam dotrzeć, należy zostać wybranym. Od czasu założenia naszego Stada nikt nie okazał się godzien wyruszenia w drogę. Czekamy na kogoś odpowiedniego.

http://fc06.deviantart.net/fs29/f/2008/164/5/2/Gorge_by_Alayna.jpg
Wąwóz
 Łączy Grotę Wii i Rumowisko. Mimo licznych czarów używanych przez członków Heaven Hooves na przestrzeni wieków, nigdy nie zanikające mgła i chmury nadal są wizytówką tego miejsca. Nie radzimy zapuszczać się tutaj samemu.

http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2014/173/1/6/canyon_precipice_by_jonathanjessup-d7nkat5.jpg
Urwisko
Z niego rozciąga się przepiękny widok nie tylko na Las, ale i na cały Telrain aż po Góry Mgliste. Jest to miejsce pracy strażników; stąd właśnie wypatrują niebezpieczeństw. Jest to również miejsce, w którym Fall wznosi na niebo księżyc.

http://img.zszywka.pl/1/0026/w_8106/podroze-i-widoki/dla-kogos-kto-lubi-kolor-rozowy-i-n.jpg
Jezioro Amora
Tu najczęściej przychodzą pary. Bardzo romantyczne miejsce. Warte odwiedzenia.

http://th08.deviantart.net/fs39/PRE/i/2008/353/9/a/Magic_Cave_by_SpeedSnake.jpg
Jaskinia Szamanów
Miejsce, w którym szamani odprawiają ważne rytuały. Legendy głoszą, że pod taflą stawu, znajduje się inny wymiar. Tamtejsze kryształy, są przepełnione magią z całego Telrian'u. Drogę do tej groty znają tylko szamani. Nawet jeśli jakiś człowiek znalazł by to miejsce, nie mógłby wejść do środka, jednak przyczyny są nie znane nikomu z Heaven Hooves.

http://fc04.deviantart.net/fs71/i/2013/242/5/0/waterfall_glade_by_frankatt-d6kbdat.png
Gorące źródła
Najchętniej odwiedzanym miejscem w górach mglistych są Gorące źródła usadowione przy malowniczym wodospadzie z którego płynie przyjemnie ciepła woda ogrzewana dodatkowo przez podziemne ciepło. Konie przychodzą tu bardzo często, szczególnie podczas zimy, by się ogrzać i odpocząć od męczącego mrozu. Jest to w końcu jedyne miejsce wolne od śniegu.

http://fc07.deviantart.net/fs71/f/2012/134/8/f/8fa189ada7b977830d2dea48e19af27f-d4zpa5a.jpg
Chcesz widzieć więcej? Spróbuj <tutaj>!
Dolina Królów
Sama nazwa zapiera dech w piersiach. Jest to kraina nieśmiertelności - dom bóstw. W całej historii nikt nigdy się tam nie dostał, choć wielu śmiałków szukało drogi. Zmieniło się to w wieku Odrodzenia, kiedy Półbogini Atlantice (córka Fallen Ember, wnuczka bogini Sun) ukazały się bramy. Tylko ona jedna zna drogę tam i tylko jej bogowie pozwalają tam przebywać.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgNoh0eyLnQYoEq786FTx9GY3rPfaD-GHhKvzUqE0JNtpvvqWd-YKkZsx4lHa2uETJ2YTF5jS2ahA8KKfEny9QhgqvDBI8G-TG8YGwn55RDTqBpl9Nu8Y1zGm0-El2FQDjEKFhgWG4_rVo/s1600/fan3.jpg
Martwe Ziemie
Rozciągają się po drugiej stronie pasma górskiego Range, czyli Gór Mglistych*. Ziemie jak sama nazwa wskazuje opuszczone, a przynajmniej tak nam się wydaje. Na tych terenach żyją jedynie outsiderzy, banici i konie porzucone przez swoje stado.

http://fc01.deviantart.net/fs71/i/2014/329/0/c/volcano_by_azot2014-d87ocxw.jpg
Wulkan Kyndrill
 Swoją nazwę zawdzięcza nie zbiegowi okoliczności, ale wyspie na której się znajduje. Wyspa Kyndrill położona na południowym-zachodzie Telrainu nie zawsze była wyspą. Skutkiem odłączenia się jej od lądu był wybuch wulkanu, który zniszczył przy tym miasteczko rybackie Friendhill położone tak niefortunnie między sercem dawnego półwyspu a lądem.

http://th05.deviantart.net/fs50/PRE/f/2009/323/5/2/secret_temple_by_molybdenumgp03.jpg
Leśna świątynia Scheidt
Jest dobrze ukryta w Lesie Renyi (na północy Telrainu, Forset of Renya). To miejsce, w którym odkryliśmy kulty prastarych wilczych cywilizacji. W zamierzchłych czasach, kiedy wilki niepodzielnie władały tą krainą, rodzące się bóstwa zesłały nań ulewne deszcze, które miały oczyścić te tereny i użyźnić glebę. Wszystkie wilki umarły, jednak te, którym udało się dotrzeć do Scheidt, przeżyły jeszcze dwa wieki!

http://th04.deviantart.net/fs70/PRE/i/2014/128/a/a/enchanted_by_ferdinandladera-d7houwy.jpg
Ciemna Puszcza
(Black Forest)
Niewątpliwe najbardziej magiczne miejsce w całym Nowym Edenie. Mieści się na północ od naszych terenów (The Silvering Marches) i styka z podnóżami Wzgórz Arsii. Jest to miejsce przepełnione zarówno dobrą i czystą magią, jak i złą energią, dlatego nigdy nie zapuszczaj się tutaj samemu!


Wodospad Sii
Ciche i spokojne miejsce. Duże i przestronne. Jego rzeka płynie... Po za terytoria Telrian'u. Jedno z ładniejszych miejsc.

Łąka przy Górach
To tutaj wszystkie klacze przychodzą się paść, a źrebaki bawią się beztrosko przez kilka godzin.


Groty Hagastove
Są to bardzo rozbudowane jaskinie pełne ślepych zaułków i postkęcanych korytarzy. Mimo tego, że groty te wyglądaja na bezpieczne, lepiej się do nich nie zapuszczać, łatwo sie tu zgubić... albo, co gorsza, trafić w łapy stworzenia mieszkającego tutaj - Hermontaja, czyli ogromnego jadowitego potwora, który tylko czeka aż ktoś wpadnie w jego łapy. Koń nie ma szans w walce z nim....


Masz pomysł na jakiś nowy Teren? Na co czekasz - zgłoś go do jednego z administratorów! 

* Nie jest to dosłowne tłumaczenie nazwy tegoż miejsca. Oryginalna nazwa w przetłumaczeniu na język polski brzmi: Range - pasmo gór.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz